ASKO W6903

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ASKO W6903 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Fam Voeten 12-07-2009
Geschreven voor: ASKO W6903

We hebben deze machine nu een jaar in gebruik. Zijn voorganger was een AEG van 18 jaar oud. Dit type wordt nu als 7 kg wasmachine verkocht, dat geeft wel iets over de degelijkheid van deze 85kg zware machine weer! Zweedse degelijkheid ten top en wassen doet ie prima! Zelfs bij centrifugeren bij 2000 komen de meeste kledingstukken er zonder kreukels uit! Hij is prijzig maar ik kan hem iedereen aanraden; een probleemloze machine die stil en goed zijn werk doet. Ook de droger wordt veel werk bespaard!

Poort2008 21-06-2008
Geschreven voor: ASKO W6903

Wij hadden al een Asko droger, nu onze wasmachine aan vervanging toe was hebben we na uitgebreid inzamelen van allerlei informatie uiteindelijk gekozen voor een Asko W6903 Wasmachine. Als je een dergelijke machine, zoals wij als gezin intensief gebruikt, en verwacht dat hij het altijd doet en lang probleemloos volhoud kom je al gauw uit bij Miele of Asko. Beide zijn top merken, maar omdat wij zeer goede resultaten en ervaring hebben met de Asko droger, de af fabriek 5 jaar garantie, en niet te vergeten de eigen service van Asko, welke, als het een keer mis mocht gaan, je niet laten versukkelen, en binnen 1 a 2 dagen op de stoep staan, toch weer voor Asko gekozen. Wassen doet ie ook, schoon en door het gebruik van een inductiemotor uitermate stil en nagenoeg trillings vrij. Tot nog toe zeer tevreden.